måndag 6 december 2010

I dag är ingen bra dag!

När dagen börjar med en längtan att få gå och lägga sig igen,
då har det inte varit en bra natt!
Bubben somnade som vanligt vid sju igår kväll,
kl nio började det. Han vaknade, grinade, och var snorig som tusan.
Gav honom lite mer välling, alvedon och bar runt på honom till han somnade en timme senare.
Sen har vi hållt på så här hela natten,
jag lade honom i vagnen och mig själv på soffan,
så jag då kunde vagga honom i vagnen
istället för att ta upp honom varje gång han vaknade och var ledsen.
Den längsta stunden jag har sovit i natt var mellan 01.45- 02.30
kl fem gav jag faktiskt upp
Peter fick lägga sig på soffan och jag la mig i sängen en stund
I nulägent har jag bara ett ord att säga, TRÖTT!!

3 kommentarer:

  1. Jobbigt med vakna nätter. Hoppas ni får sova bättre i natt! Kram.

    SvaraRadera
  2. Usch!
    Lider med dig :(

    SvaraRadera
  3. SV: Vårstädning?! Du efter nattens mardröm så blir det en storstädning NU!!! Fy fasen vilken jobbig dröm jag har haft, kanske skriver ner den på bloggen senare. Ska till Orsa snart, synd att de e så kallt annars hade vi kunnat tagit den där powerwalken ;-)

    Kramis

    SvaraRadera