söndag 5 december 2010

Får äntligen lite tid att läsa fredagens mora-tidning.
Jag börjar alltid bakifrån, horoskop, dödsannonser, födelsedagar...
men idag kommer jag bara till dödsannonserna,
läser dikten om Dunder Eira och tårarna rinner ner för mina kinder.
I sådana ögonblick känner jag hur lycklig jag är att jag har min lilla son hos mig, frisk och kry. Då känns stunderna när Bubben är kinkig och gnällig och jag är irriterad och frustrerad
väldigt obetydliga.
Jag älskar min lilla familj med hela mitt hjärta
och är tacksam för varje dag jag får vara med mina två prinsar.

1 kommentar:

  1. Jag fastnade där jag med... Så otroligt sorgligt. Tänk att det är så, att ibland när man läser eller hör om såna här hemskt sorgliga saker så börjar man fundera lite extra på vad man verkligen har, och påminns om att vara lite extra tacksam. För man vet aldrig aldrig vad som kan hända och ske i livet.

    Kram på dej!

    //Therese

    SvaraRadera