onsdag 10 november 2010

Tänder ett par ljus i vintermörkret, för man får väl säga att det är vinter nu när snön kommit. Jag har mått super bra idag. Seth sov hos sin mormor i natt, jag vaknade 06.00 imorse men klev inte upp förrens 09.00. Tog det lugnt, drack min shake, plockade lite här och där. klev ur pyjamasen vid 11 tiden och åkte på Maxi och handlade (blöjor och välling) sen åkte jag till mamma/mormor, drack min andra shake medans mamma åt bullar, vilken karaktär jag har va!? På vägen hem var jag och bubben, som vi kallar honom, in på nya färgaffären i Orsa. Min vän Angelica har slitit som ett djur på sistone med flytten till nya lokalen, och hon ska vara stolt, det var jättefint där. Jag köpt vit snickerifärg i hopp om att jag ska få tummen ur... och måla sänggaveln till dubbelsängen (en gammal spegeldörr). Bubben har sovit sen kl 14 så jag har fått lite tid att fortsätta plocka med saker här hemma. Men nu tänker jag ta in honom, får se om han vaknar, han kan ju inte ligga ute hur länge som helst, jag vet ju inte om han blir kall.

Förresten om att vara stolt, så är jag lite stolt över mig själv. Jag har klarar av 4 dagar med Cambridge nu, bara tio kvar. Eller några, fler vi får se.

3 kommentarer:

  1. Vilken jävla karaktär!! Hur går det?? Hur mådde du de första dagarna?
    Bubben, va ett av namnen vi hade på Leon med.

    Men vänta här nu- ni har väl redan en fin gavel tror jag mej minnas!? Har även jag funderat på en gammal spegeldörr då det är dags för att få ett riktigt sovrum, spegeldörrar har vi så det räcker å blir över :P
    Jag vill också till nya färgaffären i orsa, kommer fortsätta handla där jag! Så trevlig Angelica och alltid får man den hjälp man behöver! Förstår att hon är en kär vän till dej!

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  2. Nä nu såg jag! Ingen gavel- tänkte på gästrummet :)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Förlåt att jag inte svarat dig innan! (jag glömde helt av det..) Du frågade mig för ett tag sedan om siffer- och bokstavstavlorna som jag har i storebrors rum. Tyvärr är de arvegods från min syster, men hon tror att de är inköpta på Gallerix för "hundra år sedan" (eller kanske 11-12 år sedan).
    Hoppas att du kan hitta några liknande iallafall!

    Kram

    SvaraRadera