måndag 18 oktober 2010

grå trist måndag...men så är det ju höst

Eftersom det är sånt tråkigt väder ute idag (mörkt, regn och blåst) och jag är lite snuvig så håller vi oss inne och myser. Med undantag för att hämta posten. Det är väl ganska typiskt, att jag blev förkyld i helgen, jag som börjar bli så peppad att försöka börja träna och komma tillbaka till mitt gamla jag. Jag var på spinning, solade solarium och gick promanader i veckan och så går man och blir lite krasslig bara för det. Känns som jag tog att steg tillbaka i motivationstrappan.

Jag fick ialla fall lite oväntat besök idag. Pata kom förbi med en present till Seth. Det var typ två, tre månader sen vi träffa Pata, på tävling tror jag. Är glad för hans skull, han vann sin klass i MSDR nu i sommar.
Han hade köpt lite fräna kläder till Seth som han tyckte skulle passa bra när Seth ska ut och åka Camaro med pappa till sommar`n. Tack så hemskt mycket! sån här stil på kläderna gillar vi :-)



2 kommentarer:

  1. Å så jag känner igen det! Varje gång jag tänker jag ska ge mej på mera motion så händer det nåt. Blir snuvig, krasslig eller ont någonstans. Typiskt. Testat body pump ännu?

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :)
    Ja vi är väldigt nöjda med valet med vagn :D
    Hur går det med lille Seth då?Hoppas allt är bra med dig och familjen annars? Kramar

    SvaraRadera