fredag 24 september 2010

Mysigt och murrigt.


Jag gillar verkligen mitt pottskåp som får flytta runt från hörn till hörn i vardagsrummet. Det är perfekt att göra små stilleben, ändra, gruppera om, och så när man tröttnat på något som står där är det bara att ta fram fantasin, rota lite i skrubben så hittar man nog något nytt att ställa dit. Idag när det var sånt skitväder och lillbubben låg och sov fick det bli lite ändring. Jag tog bla fram en nalle som legat i garderoben i flera, flera år, den har liksom aldrig tilltalat mig att ha framme sen jag flyttade till huset. Men med ett nytt kort på Seth så blev jag jättenöjd.

Lillbubben har sovit hos sin mormor i natt igen, det går så bra. Dom har det så mysigt både på kvällen och morgonen. På natten sover han bredvid henne i sängen och vaknar bara en gång för att äta. Det känns toppen att det funkar så bra att lämna honom. för hade det varit minsta gnissel och knorr så hade jag inte gjort det. Då hade jag väntat tills han blir äldre.


3 kommentarer:

  1. Skönt med lite egentid :D
    Det behövs verkligen emellanåt.
    Snart återträff :)
    TJO HO!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja de är så typiskt hyresvärdar.
    Snart återträff!! LÄNGTAR! :)

    Hur går de för er? :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja.. Nu blir jag besviken :P Nädå... Jag förstår det!! Jag kommer inte heller ha nåt barn med mej...

    SvaraRadera