onsdag 22 september 2010

dags att börja träna!

Tar motvilligt fram mina jeans ur garderoben för att se om det finns något par som passar. Inser efter några att det blir att dela upp dem i tre högar. En hög för dem som inte ens går upp över röven längre. En hög för dem som kommer ända upp men har typ en decimeter mellan knapp och hål, och så en optimistisk hög för dem som nästan går att få igen.
Gissa vilken hög som var minst!? Det blir att ligga i med hårdträning framöver (höhhmm host host)

Ringde igår ner på gymet för att skriva upp mig för bodypump-pass på tisdag.
Då säger hon: det går inte att skriva upp sig.
Jag: men jag skulle ju ringa idag sa du förra veckan.
Hon: ja, men nu blev det ett pass på lördag morgon också, så då kan du inte skriva upp dig förrens på lördag.
Jag: på lördag kan jag ine va med för jag har små barn. kan jag ringa på lördag då och anmäla mig för tisdagen?
Hon: nej du får ringa på söndag, för då är jag här. du vet vi kan bara skriva upp er för ett pass i taget.
Jag: okej! grr. sen hörde jag att vi kan köra igång med boxningen nu när vi är tillräckligt många, och att det skulle bli zumba pass?
Hon: boxningen kan vi köra men instruktören vill ha en till instruktör som reserv. och zumba ska börja men instruktören har inte gått kursen än. Så vi vet inte när det här kan starta.

Ursäkta mig..... jag tror jag blir tokig. Hur svårt ska det vara att driva denna verksamhet. Och att bara få skriva upp sig för ett pass itaget tycker jag också är löjligt. Om jag vill träna hela vintern så kan jag väl stå med på listan hela tiden tycker jag, så ringer jag om jag blir sjuk vid nåt tillfälle.

Irriterad grand de lux kan man säga om mig just nu!!

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ har dom börjat med pump i orsa nu!?

    SvaraRadera
  2. På den tiden jag tränade körde jag spinning och pump- pump är nog den bästa träningsformen jag vet! Passar mej perfekt... Tyvärr har jag blivit förslappad och lat men jag vill!!!

    SvaraRadera
  3. Jätte mysiga bilder på ert barn jätte sööööt.
    Kram sussi.

    SvaraRadera