lördag 10 juli 2010

En dag i taget...

Bebisfilt från Ica maxi. Plåtburkar, mini-konserveringsburkar, fågelholk, muggar och skifferskyltar från Dollarstore.
Ja, så är det verkligen. En dag i taget får man ta nu, både när det gäller mat och umgänge mm.
Man kliver upp på morgonen och konstaterar att man fortfarande är hemma och så får man försöka hitta på något för dagen, så att man inte ligger på soffan och trynar och blir rastlös.
Jag skickade ner Peter till garaget efter lunch, för inte ska han behöva sitta hemma och vänta på att det ska sättas igång nåt. Själv åkte jag till Dollarstore och Ica maxi. och på hemvägen tog jag vägen över Bergkarlås och svängde in på en del loppisar, hittade dock bara ett fynd, den lilla glasskålen med lock, sådana blir jag lätt kär i när jag hittar en :-)
Nu återstår det väl bara att laga middag, ta en promanad kanske, och bädda rent i sängen, samma sak som jag tänkte för en vecka sen när jag bäddade rent, att: tänk va skönt att få lägga sig i renbäddat när man kommer hem från BB. Får väl se hur många gånger jag hinner bädda rent innan det blir av, haha!!
v40+5
Jag ber dig så snällt jag kan, kom ut nu snälla lilla bebis!!

2 kommentarer:

  1. Nu har du en rejäl kula :) Tycker Mini kan ta och titta ut det håller jag med dig om :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage :D
    Jag tror på pojke än...
    Snart så får vi veta :)
    Förstår det är jobbigt att bara gå att vänta men den som väntar på nå gott....

    SvaraRadera