söndag 2 maj 2010

Tack, tack!!


Det här är några av de kläder jag fått.

Ibland ska man ha tur.
Peters arbetskompis fick sitt 7:e barn (tror jag det va) för några månader sedan, och han och hans fru har nog konstaterat att nu får det vara nog, för de håller på att rensa ur garderoben där hemma.
Så jag har fått fina kläder i stl 50/56 av dem, och mer skulle kanske komma.
Jag tackar dom så hemskt mycket!!
Jag tog en tur förbi brorsan och Emelie idag och tittade för dom fixar och donar så fint där hemma, då hade även dom rensat lite garderob.
Brorsans son är 1år6mån och Emelies son är 1år2mån så jag fick fina kläder i stl 62 till 74 av dem. Det mesta knappt använt. jag tackar även dom så hemskt mycket!!
Det är som julafton när man får saker så där av sina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar