måndag 3 maj 2010

Åhh så skönt...

Badleksakerna som Peter har köpt på biltema, får ligga framme i korgen tills det blir dags att leka med dem.
De är ju en sån härlig färgklick!
...att vara nybadad, varm och slö. Jag tog nyss ett hett, bubbligt bad. Efter det en rejäl helkroppsskrubb, filning av fötter, rakning av ben och insmörjning av hela kroppen. Nu känner jag mig som en ny kvinna.

På förmiddagen idag var jag hos BM. Alla värden och mått på mig var bra, och bebins hjärta slår som det ska. Den låg med huvudet neråt. Nu blir det att gå dit om två veckor. Det blir tätare mellan gångerna nu. Den 19 maj börjar våran föräldragrupp, det ser jag fram emot.

2 kommentarer:

  1. Hej Johanna! Ni håller verkligen på att boa in er inför det som komma skall! =) Härligt. Har ni förresten badrum/tvättstuga nere i källaren? Har du mera bilder? Jag funderar på hur jag skall göra... //Therese

    SvaraRadera
  2. Jag väntar med spänning på dina källarbilder! =) Tack för kram, jag kramar tillbaka! För visst borde världen kramas lite mera!? =)

    Ja vissa dagar blir allt annat än perfekta och sk glamourösa... Å så kollar man hur andras liv ser ut å där verkar det vara en del lyx å flärd- men vad är väl en bal på slottet =) Makaroner å korv funkar bra, å om man blir lite nervklen när man ska in på en affär å istället skiter i det, eller om vissa dagar blir tok ibland- så får det väl helt enkelt vara så då =)

    Snart kommer lilla bebben, vad har du för känsla, pojke eller flicka? Jag gissar pojke jag =)

    SvaraRadera