torsdag 29 april 2010

Färdigt!


Enda skillnaden på före och efter i köket är att vi har tapetserat, målat golvlister och foder vita och satt pärlsponts panel (se förebild i tidigare inlägg)
Jo, kökssoffan har hamnat i datarummet igen. Det var det första jag fick lov att flytta på, annars hade jag inte kommit åt att tapetsera.
Nu blev det så luftigt och stort, så den får stå kvar där den står ett tag.
Det blir trångt ändå sen med barnstol och grejor.
Jag struntade i att sätta upp hyllan ovanför fönstret. Det fick bli en vanlig gardinstång där. Men man ska aldrig säga aldrig, bara för att jag inte vill ha den där nu, så betyder det inte att jag inte vill det igen vid ett annat tillfälle.


Jag kan avsluta med att säga att jag är såå nöjd!!

5 kommentarer:

  1. så fint det blev med den nya tapeten och all din inredning till. Passade jättebra med tallrikshyllan och de fina tallrikarna. Skymtar ett snyggt skåp också!
    Ha det bra! Marie

    SvaraRadera
  2. De blev super tycker jag!

    Kram Bettan!

    SvaraRadera
  3. Jätte fint!! Jag tycker väldigt mkt om stången ovanför spisen, det är nåt jag själv skall fundera på =) Super fint!

    SvaraRadera
  4. Va fint det blev =)!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Viket fint kök ni har fått. Helt i min stil, lite bondigt sådär! Den rutiga tapeten gillade jag jättemycket.
    Vad spännande med en liten bebis snart, när är det beräknat?
    Jättekul när man får lite begagnade kläder av nära och kära. vi hade oxå förmånen att få lite när vi precis fått våra små ögonstenar=0)
    Trevlig helg!
    Kram Madde

    SvaraRadera