onsdag 28 april 2010

Små glimtar av köket

Nu är köket färdigrenoverat och städat.
Jag slänger in några glimtar medans det ändå är reklampaus på arga snickaren.
Jag struntade i att sätta upp hyllan ovanför fönstret igen, så nu vet jag inte riktigt var jag ska göra av min burkar. Kanske fylla dom med sylt och dom ställa i kylen!?
Tallrikshyllan fick några krokar under sig, så jag kunde hänga upp muggar, det är så fullt i skåpen redan.

Lägger ut bilder imorrn på hur köket blev som helhet. Nu ska jag och min sparkande bebis gå och titta på tv igen, Arga snickaren och sen Fuskbyggarna.

5 kommentarer:

  1. Ja tita oxå på båda de programmen men hade inte tid med bloggen då. De va Dennis som skulle nattas å ha nattafika. Bloggandet kommer liksom lite i sista hand här hemma synd nog ibland. Du är duktig som updaterar med fina och intressanta inlägg... Kram/Bettan

    SvaraRadera
  2. Vad fint du ser ut att ha det! :)

    Ha det gott
    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin rutig tapet letar själve n princip exakt sådan vart har du köpt den och vad kostar den?

    min mail är

    Crockerygirl@hotmail.com

    mvh tess

    SvaraRadera
  4. Superfin tapet, älskar själv rutigt hemtrevligt!!
    Mvh Emma

    SvaraRadera