tisdag 27 april 2010

kom sommar`n, kom nu!!


Ja ni, nu längtar jag verkligen till sommaren, värmen och att få klä mig i så lite kläder som möjligt. Att i början av sommaren få ligga i hängmattan och flämta, med ett iskallt saftglas och magen i vädret. För att i slutet av sommaren ha fått bytt ut den stora magen mot min lilla goa bebis. Men dock fortfarande ett saftglas :-)
Köpte denna klänning på kappahl för nån dag sen, skönt när man kan köpa "vanliga" kläder som man får plats i nu, men även kan ha sen efter förlossningen.

3 kommentarer:

  1. Hej =D!!

    Jätetsöt klänning =D!! Här är en till som längtar till sommaren...skönt när det blir varmt så man kan börja hoppa i bekväma klänningar som inte sitter åt överallt =D!!

    Ps.Har du blivit flyttat ännu en vecka =)??
    Trodde du låg ca 1½ vecka bakom oss...?

    Kramar från Nusnäs!

    SvaraRadera
  2. Hej igen =)

    Jo visst får ni väl låna boken,men vi är inte riktigt klar med den än....=)
    "Innan du föder" heter den.
    Jag har läst den och tyckte den var jättebra.Magnus ska läsa den oxå...iallafall en del av den,den del som är skriven till Pappan...sen kan ni få låna den.

    Har oxå en ganska lugn syn på de hela än så länge,men är nog bra att vara lite förberedd iallafall så man vet vad som händer med kroppen och lite hur man ska försöka tackla det..så gott det går =D

    Dvdskivan har vi inte sett än.Den finns att ta hem från nätet,det gjorde vi =) Boken köpte jag.

    Har även köpt en till bok som tydligen ska vara bra "Att föda" heter den...klickade hem den idag så har inte fått den än =)
    Du kan få låna den med sen om du vill.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Ja nu längtar man till sommaren :) Jag har köpt kläder till sommaren som passar till min gravida mage :)
    Verkligen skönt att inte bli flyttad. Ja det skulle inte göra mig någonting heller om jag vart flyttad åt "rätt" håll :)
    Men nu är det inte långt kvar för dig. du ska ju ha om 9 veckor :) Spännande, en annan har 22 veckor kvar :P
    Kram

    SvaraRadera