onsdag 21 april 2010



I går tog jag en tripp till Falun. Strosade runt i lugnan ro å tittade på allt och inget.
Det blev inte så farligt mycket shopping, men jag hittade en "vanlig" klänning på HM som magen kommer få plats i till sommaren även fast den växer. Och det trevliga är ju att jag även kan ha den efter förlossningen.
Jag har länge letat efter en bomullsfilt till bebben, men jag är ju så kräsen (som vissa vet) när det gäller motiv och färger, hade helst inte viljat ha en vit eller ljus, men då hade jag ju fått sy en själv och det kände jag inte för. Det fick bli en från kappahl med små ugglor på. Den känns ändå inte allt för fjantig tycker jag.

Lånad bild
När jag var på plantagen kunde jag inte motstå att köpa en till ros, Flammentanz, Det finns redan två i min trädgård som har blivit ca 1½ m som ska få klä in paviljongen, den jag köpte nu ska välkomnande få pryda framsidan. Antingen på stöd i rabatten eller emot husväggen. Visst är den vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar