onsdag 21 april 2010


Kök


Lillrum Sovrum

Att dömma av dessa bilder skulle man kunna tro att jag gillar att leva med kaos runt omkring mig. Så är inte fallet, jag försöker bara få det som jag vill ha det här hemma. Byrån va ju liksom inte snygg som brun och köket har jag tröttnat på. Jag vill ha vitt och ljust och luftigt. Lillrummet har fått sin nya gröna färg för någon vecka sedan, så nu väntas det bara på att få bli ett barnrum så småning om. Köket började jag rensa ur i morse, imorrn blir det att måla listerna vita och ihelgen ska vi sätta panel och tapet. På måndag ska det va som vanligt, haha, eller vad man ska säga, jag har ju fler saker som ska målas. Jag har sagt att jag bara ska måla barnsängen och säng-gaveln sen får det va bra tills vidare. Men johanna lovar ingenting bestämt. Jag kan ju verkligen inte bara sitta och rulla tummarna fram tills bebis kommer.
Men just ja, jag har ju en trädgård som vill ha lite omsorg, ingen risk det blir att ligga på soffan framöver. Vila kan man göra när man blir gammal som vissa säger, haha!

2 kommentarer:

  1. Men fy Johanna så stökigt du har!! =) *skojjar lite* Vad fint det kommer bli!! Å nu ser jag ju att magen växer å frodas!! Jag har sagt det tidigare och säger det igen, något fantastiskt väntar dej... Kram.

    SvaraRadera
  2. Haha men gud hur du håller på =)) Önskar jag fick lite av dig energi! Du har så bra smak och har det så himla fint!! Love u! Puss /V och lilla A <3

    SvaraRadera