lördag 13 mars 2010

Det blev en Emmaljunga citycross




Ni kanske tycker att jag är tidigt ute när det gäller att inhandla barnvagn!?
Så här var det, att jag var in för två veckor sedan för skojs skull och frågade hur lång leveranstid det var, eftersom vi redan hade bestämt oss för vad vi ville ha. Då sa dom att den skulle komma till butik i mitten av april. Äsch va fasiken, sa jag. Då kan jag väl beställa en med det samma, vem vet om det blir nåt krångel. Men så i måndags ringde dom och sa att den hade kommit, jag fick ju göra som jag ville, om jag ville hämta den eller om den skulle stå kvar. Men inte ville väl jag att den skulle stå där i en kartong å damma, haha.
Så idag var vi in och hämtade den, det är en Emmaljunga citycross pro titan med en quadrolift. Tänkte det var bra med liften eftersom man kan göra om den till åkpåse sen när man ska ha den som sittvagn. Den blir ju mer användbar då.
Jag tror den kommer att passa oss bra, jag är ingen sån som gärna köper och sen ska byta å sälja och köpa nåt annat, utan har jag köpt nåt så är det så. Jag har nämligen svårt att skilja mig från saker, allt från bilar till mobiltelefoner.
Jag beställde tyger från Stof&stil här för ett tag sen. Några tyger resulterade i en filt och kudde till vagnen, med små elefanter på.

1 kommentar:

  1. Åhh vilka minnen jag fick när jag såg bilderna på vagnen,minns precis hur det kändes. Overkligt på nåt vis men ändå inte att man skulle få ett eget barn. Vilket svammel va? :) Är verkligen inte bra att läsa din och Sofia´s blogg,man blir så sugen på en till men men ;)

    SvaraRadera