onsdag 3 februari 2010


Idag var det med glädje jag hämtade in posten. Vår/sommarkatalogen av Stoff & Stil kom nämnligen idag. Den var efterlängtad kan jag säga. Jag har skummat igenom den och konstaterat att det kommer bli en dyr beställning. Så mycket fina tyger som det finns i den att sy bebisgrejor av. Kommer beställa mestadels blå/grön/turkos tyger. (sorry! om du blir en flicka, men mamma är inte så mycket för rosa) Nu ska jag bara hämta hem älsklingen som är i verkstaden, sen blir det att mysa ner sig under filten men nygjorda "negerbollar" , jo för jag kallar dom faktiskt för det, och trycka näsan ner i katalogen.

Läste på en blogg idag typ om att ha städat hemma å så. Att man får sån ångest när man ser allas bilder hit å dit å i tidningar, det är så perfekt allting. Här kan jag visa en bild på att bakom kulisserna är det inte alltid så fint å städat å perfekt!
Titta och njut...eller bli förskräckt. HaHa!


2 kommentarer:

  1. Härligt =) Tack för det!! Nu ska jag kolla på dina fina lampkjolar!

    SvaraRadera
  2. Ja mitt hem ser ju typ ut värre än ditt lilla skrivbord. Jag tycker det är fegt att skicka anonyma inlägg. Vill gärna veta vem som skicka de där till mig. Men de e ju precis som du säger jag önskar mig inte tigger! Kram du är bäst! Love ya!

    SvaraRadera