onsdag 4 maj 2011

Hallå omvärlden

Tänk att lilla charmtrollet blir 10 månader om 10 dagar



Det är idetorka på bloggfronten för min del, så det blir långt mellan inläggen, tyvärr!


Valborgshelgen gick i hundratio knyck till att börja med.

Seth åkte med farmor och farfar till stugan på fre fm. Då klev jag i storstövlarna och blåbrallor och feja och dona ute i paviljongen. Bar ut all bråte och blåste bort all ingrodd smuts med högtryckstvätten sen började jag återställa, så att man ska kunna sitta och ta sig en fika där inne/ute. Visar sen hur det blev, har inte knäppt nå kort ännu, nu är det ju så jäkla kallt så dynor, kuddar och blommor trivs inget vidare där inne/ute.

Lördagen fortsatte i högt tempo ute i trädgården, för att sen avslutas med härligt, trevlig grillfest hos kära vänner. Söndagen gick tyvärr i slowmotion. Trött och seg var bara förnamnet. Det märks att man inte är på kalajs så ofta nu för tiden. Ända fram tills idag har väl segheten satt sina spår, men idag tror jag energin kom tillbaka. Tack å lov, jag som har så mycket jag vill göra här hemma :-)

1 kommentar:

  1. Tack ska du ha! :D Ja, det är väl mest avklädd som hänget syns och det är ju bara en person som ser mig avklädd, förutom alla på stranden på somrarna da.. Men det kvittar ju egentligen vad alla andra tycker.. Jag trivs bättre såhär än som jättetjock så.. :)

    SvaraRadera