fredag 11 mars 2011

Ögongodis...


...som dessa tullipaner är vad jag nöjer mig med just nu. Något annat godis kommer inte ner i min mage (med vissa undantag) Började med cambridge förra måndagen. Det gick var inte riktigt lika lätt den här gången då jag kör på själv. Före jul hade jag sällskap av kära sambon. Då var det lätt som en plätt, för tävlingsfan kom fram och jag ville ju gå ner mest såklart! Men P slog mig med ett kilo.
Jag klarade förra veckan galant ändå utan fusk, fram tills fredag kväll. Då blev det efterrätt på middagen. Fruktsallad med smält vit choklad på. Till mitt försvar: frukt är nyttigt :-)
Den här veckan har varit lite sisädär, har kört både med shake och mat. Fick sånt jäkla sötsug i går och åt en stor vaniljbulle, gissa om jag blev dålig i magen, jag och bubben fes ikapp hela eftermiddagen, men vad han hade ätit vet jag inte riktigt, haha! Inga fler bullar på ett tag. Nu är det ju helg igen, och det kommer säkert slinka ner nåt gott, kan jag lova. Men jag har inte bråttom, sommaren väntar inte bakom knuten än på ett tag och bikinin ligger långt ner i låda. Minus två kilo ialla fall, men några kvar till mina gamla kära jeans.

1 kommentar:

  1. Ja ögongodis. det var det ja. ja visst vill man gå ner i vikt och bli snygg i kroppen. Tränar ganska mycket tycker jag. Men inte blir man smalare för det. och så kommer helgen och så vill man ha mys eller hur. och nu i helgen har min son kommit ja då blir det mys både fredag och lördag.jag ska på bröllop och fest så jag måste gå ner i vikt. ska nog lägga på mer träning tror jag. Lycka till med ditt ner vikt. Kram Sussi. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera