måndag 31 januari 2011

Den tredje är på gång...


Flickan som sitter här ovan gjorde jag januari-09. Den sitter som ni ser mellan skulderbladen, det var inget vidare skönt ställe att göra den på, men ändå blev jag biten och ville göra fler.


Den andra kom till i januari-10. Var då gravid så jag läste på lite om det fanns någon risk, folk var både för och emot, men det var inga problem att göra den tyckte jag. Den föreställa mig när jag byter däck på våran camaro-69. (obs! kurvorna ser inte längre ut så där efter graviditeten, men jag jobbar på att få tillbaka dom, haha)

Nu är den tredje på gång. Har varit lite seg av mig i år, så jag fick en tid i februari. Det är den här bilden som jag har att utgå ifrån i år. Den ska göras om litergann och så ska det stå Seths födelsedatum. Men jag har inte bestämt mig om jag ska lämna tomt på ena bandet eller om jag ska skriva Seth där. Tror det lutar åt tomt, ifall Seth kanske får ett syskon.

Tillägg: tatueringen på mig har jag på höger arm, den nya ska bli på vänster arm. Den första gjorde jag hos Magnus Skogs, den andra hos Camilla Sundell, den tiden jag har bokad nu är hos Magnus igen.

3 kommentarer:

  1. Snygga!! :) Jag är också sugen, har bestämt att bara jag har gått ned 1,5 kg till så ska jag boka tid för min "Jack", sen har jag även en annan på lut- på den andra armen...

    Vart tatuerar du dej någonstans om man får vara nyfiken- å det får man ju;)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Åh! Jag vill också ha en till tatuering där jag vill ha barnens namn med. Men jag har inte kommit på alls vad det ska vara i grunden :/
    Jag vet att jag vill ha den på ena armen, upptill men sen då. Motiv :/
    Det är så himla svårt att komma på.
    Jag har redan ett hjärta, en delfin och en ros så det känns inte som jag vill ha en till av dessa saker, så svårt att komma på vad :/
    Några förslag? ;)

    SvaraRadera
  3. therese: du har en som är snygg tycker jag, som jag sneglat på förut på dagis :-) Då är det inte långt kvar tills du ska boka en tid då? :-)

    SvaraRadera