torsdag 16 december 2010

Idag är det den 16 december. Du har väl inte glömt att posta julkorten!?

Idag skulle Seth vara hos farmor en stund, den stunden blev hela dagen.
När jag tänkte hämta honom så låg han och sov, så nu är jag hemma och städar och lilla bubben får åka med sin pappa hem.
Jag hann även till mora en sväng på fm. Köpte en supersnygg skinnklänning och ett par pumps med nitar som jag ska ha på lördag, då blir det partaj, "Monsters of Hansjö". Det ska blir spännande med tanke på att det var ett år och 4 månader sen jag drack alkohol sist. Men det är nog ingen fara då jag är en människa med bra karaktär :-)

1 kommentar:

  1. Ja vi syns på lördag :D
    Vi kommer lite senare, är bjuden på julbord innan så vet inte alls när vi dyker upp.

    Jag tänk om man kunde programmera dem som man ville :)
    Har det ganska bra när det gäller Ozzy som sover oftast mellan 20.00-05.30.
    Sen är det lilla rara Nikki som är upp och ner med tider. Visst har han väl somnat så sover han, kan vakna upp på natten en gång och vilja ha mat men han sover sen. Ibland kan det vara ända till klockan nio.
    Idag somna han ganska okej, ca 21.00.
    Ozzy slockna vid halv åtta idag.

    Kramen

    SvaraRadera