torsdag 8 juli 2010

Vad ska jag fördriva tiden med?


Pioner på tork

Det kommer bli tjatigt det här att skriva varje dag att jag fortfarande är hemma :-)
Igår kväll var jag så himla pigg och upp i varv så vid nio-tiden åkte vi ner på campingen och gick en promenad bland alla husvagnar, det var inte så mysigt egentligen för det blåste på rejält från sjön. Målet var att titta på en gungställning vid en av lekplatserna, som ska plockas ner då den inte håller måttet för nya regler.

Vi har turen att få den. Lite blästring och lack så är den som ny. Den blir perfekt på våran stora gräsmatta på baksidan, Vi ska göra en liten lekpark där med byggstart nästa sommar. Gungor, stor sandlåda, lekstuga, mm....

...Nä nu så, tillbaka från drömmarna. Efter campingen gick vi lite på yran, åt en kulglass, och talade om för alla nyfikan att: jo det var i måndags det var dags och nej jag känner inte av nåt ännu, det är ju därför jag går runt här :-)

Idag var det ju inget toppenväder, mer arbetsväder, men jag kan ju inte göra så mycket som jag skulle vilja ialla fall. Får väl ta en biltur, kanske nån som vill ha lite besök!?

2 kommentarer:

  1. Vilken evig väntan... Håller koll efter dig här nere :) Alla är så himla gulliga och snälla. Har ju hört en massa dåligt men inget sånt har drabbat oss :D

    Kram, hoppas vi syns snart

    SvaraRadera
  2. Jag håller oxå koll...sjölvklart får du komma på besök här... inget lungt besök blir det då men det vet du ju redan.. de kryper ganska fort nu... evig väntan det kommer jag ihåg....mest med Dennis då han låg 10 extra dagar...saknar dig kramen

    Bettan

    SvaraRadera