onsdag 7 juli 2010

Fortfarande hemma!!

Jodå vi är fortfarande hemma. Igår em tog vi en sväng till stugan i Älvdalen. Jag tänkte att det kunde vara bra att skumpa runt lite på skogsvägarna, men det hjälpte tydligen inte, sitter ju här nu och mår hur bra som helst. Jag är pigg, glad och lider inte ens av värmen.

Jag har glidit runt med camaron på byn och fikat med Johanna och Veronica på fm, och nu står jag och steker pannkaka för fulla muggar till min Älskling, som äntligen är hemma (semester)

När jag kom hem möttes jag av fönster på vid gavel och hårdrocksmusik som strömmar ut på gården. Ytterdörren var låst, så jag går runt på baksidan, där står min hunk i bar överkropp med hammaren i högsta hugg, inget mig emot, haha, kanske därför jag är på så bra humör :-) haha. Han håller på med altanen. Skönt att ha honom på hemmaplan nu.

Jag uppdaterar väl i morrn igen om vi inte har åkt till falun. ha en underbar dag allihopa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar