måndag 7 juni 2010

Firar med en blomma

Idag firar jag med en blomma för nu ska jag inte arbeta på en lång tid framöver. Det känns lite sorgligt att inte vara på dagis längre för jag trivs så bra där, men det ju bara 28 dagar kvar på graviditeten (kanske) så det kan nog vara skönt att vara hemma och vila upp sig lite. Jag kan ju faktiskt åka och hälsa på barnen och mina underbara kollegor när jag vill.

Om det här halvtråkiga vädret har tänkt att hålla i sig i veckan så blir det nog att fylla upp frysen med lite godsaker, så vi har något att bjuda på sen när vänner och familj kommer och hälsar på. Har inhandlat lite bakgrejor på DollarStore, man blir glad bara av att se de vackra färgerna när man ska baka :-)

2 kommentarer:

  1. 28 dagar kvar! Tänk! =) Å jag vet hur man längtar till dagen D å efter liten bebis- men nåt jag vill säga dej är att fast ni nu mest längtar passa på å njut dessa 28 dagar. Å vila å sov å baka å skratta å njut med din Peter =) Livet blir ju ännu mer fantastiskt med barn- men det blir sej inte riktigt likt som innan, så fast ni längtar NJUT!!

    Trist att du inte ska va på dagis nå mer nu, men mina barn ska knappt vara där nå heller. 2 dagar i juni tror jag. Nån dag i Juli, sen blire väl nå mer i aug. Men vi ska dit på sommarfesten den 17/6...

    Japp golvet är skit snyggt!! Det som jag hade bild på skulle jag oxå kunna tänkt mej, men det vi valt är lite mera "lugnt å romantiskt". Gott att baka, måste in poå dollar ja med å köpa fina bakgejer..

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du får vara hemma och vila upp dig nu =D!!
    Men det där med vila är juh faktiskt skitsvårt har jag kommit fram till =)
    Jag har såå svårt att va still och hittar på det ena projektet efter det andra här hemma =)

    Kramar!

    SvaraRadera