onsdag 6 januari 2010

Babygym

Inte vet jag om jag är tidigt ute med att börja handla, men jag kunde inte låta bli när jag verkligen hittar det jag vill ha och det dessutom är 50%. Beställde det från http://www.babyroom.se/.
I och för sig så hade jag ju redan börjat tjyv-handla lite grejor redan innan jag börja grädda bullen (i ugn). Men nu känns det mer spännande när man har något att se fram emot på riktigt. V14 har vi lyckats kommit till än så länge, så nog känns det som en lång väntan tills juli.

8 kommentarer:

  1. Men gud va roligt Johanna ;-)
    Ska bli skoj att följa er i bloggen, håller tummarna att allt går bra för er.
    Hälsa Peter

    Kramar Sofia

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för att du kikat in till mig - nu
    ska jag titta in till dig. Lycka till med det lilla du bär på!
    Hälsningar Marie Forslind

    Det är bara att ringa eller chansa och komma hit. Är jag hemma så är det alltid öppet i min
    lilla butik,

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så roligt =) Love u! /V

    SvaraRadera
  4. Jag såg detta inlägg när du just hade satt ut det, jag surfade lite på telen och skrev ett inlägg men jag kunde inte skicka den. Ska försöka få till det lika bra som då. Va roligt det var att mina pojkar kunde få testa ditt gym lite. de var ju först. hihi. jag antar att de kommer att ligga på det fler gånger sen. Du är bäst. Ska ta me Ronny nästa gång vi hälsar på och hoppas på att Peter har lust att vara hemma då oxå. Kram din Bettan!

    SvaraRadera
  5. Måste prova kommentera och se om det funkar nu då..!!!
    Åh va roligt att börja handla bebisprylar...=D Jag har inte börjat handla än,men snart så kan jag nog inte hålla mig =D
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Det funkade....=D!!!
    Bilder från Usa måste vi få se snart...=D!!
    Kram <3

    SvaraRadera
  7. Johanna vad roligt! GRATTIS! Det är det bästa i livet kan jag lova. Tänk att vi båda snart är mammor. Det kunde man aldrig tro när vi sprang på discon som fjortisar, hehe.
    Hälsa Peter så mycket och gratta också.
    Många kramar.

    SvaraRadera