tisdag 20 oktober 2009

TRÖTT!!

(om ni vill se fler bilder: http://www.madebyhannis.blogspot.com/)
Idag är en sån dag då jag bara vill vara ensam och mysa för sig själv. I största del för att i morse när jag kom hem hade jag varit på jobbet i över 60 tim sen i torsdags,visserligen har jag sovande natt och det är tur det annars hade jag varit som ett lik nu.

Jag har spenderat all tid idag i mitt lilla pysselrum. Det är så skönt att ha ett eget rum just för bara sånt, där man kan låta grejorna ligga framme tills nästa gång man känner för att pyssla.

Eftersom vi inte är hemma så mycket i december så blir det inte att ta in nån gran i år. Men ändå kan jag inte låta bli att göra julpynt. Har suttit på kvällarna på jobbet och tittat i "Drömhem och trädgårds" gamla julnummer och fått lite inspiration. Ni ska inte tro att det slängs några tidnindar i det här huset. Dom ligger i travar i mitt lilla rum.

Dagen är ju dock inte slut än så det kanske blir några till strutar eller kors tillverkade innan det är läggdags. KRAM!

1 kommentar:

  1. Hej! Såg att jag fått en kommentar av dej. Kul =) Vilken fin blogg du har å vilka fina saker du säljer- kanske återkommer jag med en beställning! (Annars lämnar jag en nästa gång du kanske tar hand om mina barn på dagis=)) Kram!!

    SvaraRadera