torsdag 10 september 2009

Vilken fjärilsrabatt...







...Jag tydligen har skapat. Ingen tanke jag hade direkt vid planteringen av blommorna, men va mysigt att titta på nu på hösten. Den har tagit sig bra, den här torra rabatten som jag grävt pga att gräset inte ville växa i hörnet. Jag får väl tacka den regniga sommaren att jag sluppit springa och vattna där varenda eviga dag. Ska nog klämma ner några tulpanlökar så det blommar från tidiga vår till sena höst.
Lyckades fånga några vackra fjärilar på bild, denna vackra varma höstdag. Fler sådana dagar vill jag ha innan frosten kommer!!



2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Du skulle kunna göra förstorningar och sätta up på¨väggen hemma.

    SvaraRadera
  2. Du har sån fin trädgård. Längtar tills jag har en oxå... Ska hämta lite inspiration från dej sedan.

    SvaraRadera