tisdag 29 september 2009

vet inte vad jag ska säga...

...en helt vanlig vardag hemma hos oss, typ! Inte så ovanligt ialla fall med flera projekt på gång samtidigt hela tiden. Och då överdriver jag inte. Idag har vi lånat en minigrävare av Markus. Vi ska göra en rabatt, gräva hål för stolpar, ifall jag vill göra ett staket till våren. Det beror på hur det kommer se ut med rabatten vi gräver, eftersom staketet kanske ska stå bredvid rabatten. Och så ska vi släta till gräsmattan lite och så nytt gräsfrö. Peter hittar säkert på fler saker att gräva, för nu ser han ut som ett litet barn som nyss fått en sandlåda och en leksaksgrävskopa.
-Karlar, va, hur dom är!!
Tittar nu ut på parkeringen och undrar vart alla bilar tagit vägen. Hmm... går runt och spanar i fönstrena. Jag lyckas lokalisera vart alla fordon står. Det är tur att det inte bekommer mig att det är lite rörigt på gården ibland, bara det inte är långvarigt.
Så nu vet ni, om ni tänker hälsa på mig, så är det tydligen inte så noga med vart man parkerar här på gården, bara ni ser upp för buskar och träd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar