söndag 2 augusti 2009

Veteranbilsmarknader har inte bara veteranbilsdelar...


Nej ni mina vänner, man kan hitta många andra fynd där också. Det första jag hittade var vågen, som till och med är komplett, den skulle jag bara ha, så jag roffa åt mig den på en gång, ingen ide att vela. Den gick på 150 spänn, helt okej tyckte jag. När vi gick vidare såg jag en till, sneglade på prislappen och skrattade, haha den skulle dom ha 175 för. gick vidare och såg en till, tog en chansning och kollade priset, 250kr. Sen kände jag mig nöjd med mig själv resten av dagen.
Gunghästen tittade jag på, men gick förbi...stannade...P säger-fan va du ser fundersam ut då?! Mmm svarar jag, vänder och springer tillbaka, lyckades till och med pruta. P undrade ju så klart va jag ska med en gunghäst till, å jag svarar att den dagen vi får barn vill jag fan inte köpa nåt nytt på leksaksaffären som är uppstoppad och lurvig och ser ut som en riktig häst. Nej, mina barn kommer få leva i gammelvärlden, haha skämt och sido!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar