fredag 21 oktober 2011

dax att sparka liv i den här bloggen igen!

Vardagen flyter på med jobb, inskolning på dagis, träning, förkylningar, inredning mm. Men inspirationen att blogga om nåt av de ovannämnda kommer inte till mig....

...men nu har jag något att se fram emot, något som krävs mycket planering och fix och trix...


JAG har nämnligen friat till min käraste och han svarade JA!!!


Så from och med nu kommer det bli lite uppdateringar och funderingar kring allt detta ståhej som kretsar kring förberedelserna av ett bröllop :-)
I helgen ska vi bestämma oss för plats och datum av vigseln, för att på måndag ta tag i saken och ringa pastorsexpeditionen. Det lutar åt ett försommarbröllop, så nu är det planering för hela slanten som gäller. Men jag vet att jag måste släppa den gnutta av kontrollbehov jag har och dela ut uppgifter till nära och kära och lita på dem, annars kommer jag garanterat gå in i den berömda väggen.

Så här ska jag försöka att inte bete mig, haha!!

4 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till er :)

    SvaraRadera
  2. Åh så glad för er skull:D jag hjälper gärna till med vad som helst!!!!!!/stephanie

    SvaraRadera
  3. Yippppppieee!! Fasiken va kul, grattis!!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ohh va kul med bröllop!! Stort grattis!
    Spännande att läsa bloggen framöver!!
    Trevlig lördagkväll/ Malin

    SvaraRadera