söndag 30 oktober 2011

Brölloppsplanerna smids på så det glöder. Nu har vi ett datum bokat för vigsel i kyrkan. Lokal för festen har vi spånat på och jag har haft två alternativ. I helgen var vi och tittade på dem och då kom jag ju på hur de ser ut, så dem gick fetbort. Nu längtar jag tills imorrn bitti för då ska jag ringa och boka drömlokalen, efter att peter sagt sitt tycke. Och det är att vi ska inte snåla. Hoppas den är ledig. Frisören är också bokad, det blir "min" frisör Emma som ska göra mig fin. Har bokat ett paket där både frisyr och påklädning ingår, och så champagne, choklad och jordgubbar, Mmm det tackar man inte nej till för att stilla nerverna på den stora dagen. Har även planer på att åka till Borlänge och http://www.alexandrasbrud.se/ för att prova ut brudklänningen. Jag vet att inte är nån panik med den förrens framåt februari, men de har tydligen rea nu före jul, å vilken lycka skulle inte det vara om The dress var lite billigare än tänkt.

2 kommentarer:

  1. Gud va spännande!! :) Vilken härlig tid ni nu har framför er :)

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt gumman :)) Hojta till om du vill ha hjälp såklart :) puss /V

    SvaraRadera