onsdag 13 april 2011

längtar...







Dagar som denna, som är gråa, regniga, blåsiga och ruggiga. Då längtar jag till sommaren.
Tänk när man får känna vinden i håret första åkturen för året med raggarbilen.

Att få sitta på stenarna och känna efter hur kallt vattnet är innan man slänger sig handlöst ut i vattnet.

Att få äta färska jordgubbar med glass i kvällsolen på altan, efter en lyckad grillning av hel filè med tillbehör.

Att få strosa runt i trädgården och lukta på alla vackra blommor.

Åhhh...vad jag längtar en dag som denna, när jag sitter här inne i mina gråa mjukisbrallor och svarta hoddie och känner mig så tråkig.

Men det är inte långt kvar :-)

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också!!
    Snart så kan vi åka cab och äta jordgubbar :)

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jaaa, här längtar vi också!!! /veronica

    SvaraRadera