fredag 18 mars 2011

Läs den!!


Jag köpte en bok på rean, en bok av Fantastiska Mia Skäringer. Jag har inte varit så förtjust i "Mia och Klaras" humor, (mensfittor som jag förr kallade dem, ursäkta uttrycket) men gillar henne skarpt i Solsidan. Hon verkar vara en fantastisk och speciell människa, full med humor och en sprudlade människa med många känslor! Jag råder er att bums läsa denna bok, den är så BRA! Förresten, nån som vet om hon har skrivit några fler böcker?
Här får ni ett smakprov på hennes funderingar i boken:

"Apropå det där med att sperman skulle gå upp i hjärnan på mannen om han inte får komma på länge
Vad händer med kvinnan då?
Var tar kvinnas safter vägen?
Jo, de pressar tårkanalerna och hon gråter. Kanske är det därför som kvinnor i regel gråter mer än men?
För de har så många outlevda orgasmer att de måste komma med sina ögon i smyg"

2 kommentarer:

  1. Jag gillar denna jag med!! Underbara älskade Mia. Inga fler böcker av henne så vitt jag vet, vi får hoppas på det- att det kommer fler!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har också precis köpt Mia Skäringers bok på rean, men inte hunnit börja läsa. ( läste inredninsgböckerna först) =)
    Kan tipsa om en annan bok, som också är bra. Det är Annika Lantz bok "9½ månad". Iof lyssnade vi på den på ljudbok och hon berättar ju så bra. Trevlig helg/ Malin

    SvaraRadera