torsdag 16 december 2010

Julen kommer smygandes






Ja så känns det. Andra år så har jag börjat planera inför julen och fixat och donat långt i förväg, det har varit kaos i mitt huvud, allt skulle vara perfekt, städat i varenda liten vrå, godistillverkning, kakbak, hitta de perfekta klapparna mm mm. Men i år tar jag det med ro, det blir som det blir och hittills har det blivit bra. Klapparna är klara, kakorna är bakade, och lite skit i hörnen har ingen dött av. Det här lugnet beror nog på lilla Bubben, då nästan all min vakna tid går åt till att tänka på hans bästa och inte massa onödigt som bara stressar upp en.

3 kommentarer:

  1. Det är konstigt! vissa bilder går att förstora upp ,m en vissa inte??

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Kökssoffan gillar jag jätte mycket!!
    Nu är det bara få dagar kvar till Jul :)

    SvaraRadera