fredag 28 maj 2010

Jag ber till vädergudarna...

Pärlan
...om sol i morgon kväll. Eller åtminstone uppehåll. Min älskling har skruvat förbrilt den senaste månaden. För imorgon hr vi satt deadline på att Camaron ska kunna köras. Det är ju nämligen cruising i Orsa och då hade det ju varit trevligt att kunna åka istället för att stå på trottoaren och titta på och säga att "tyvärr så står bilen i garaget fortfarande".
Vi hade samma panik förra året. Det blir lätt så när man har en sambo som "ska bara" och sen är så pedant och noga att det tar en evighet (tycker jag ialla fall) att få i ordning. Men fint blir det, det han renoverar. Jag tror jag får be till alla gudar jag kan komma på :-)


2 kommentarer:

  1. Snygg bil :) Hoppas ni hinner med att då ut den :) Vi ska ut och kika på kvällen kan ju inte missa. Bebis måste lära sig redan nu hur en riktig bil låter :) Och Lea är tokig i amerikanska bilar. Titta mamma en raggarbil skriker hon jämt så fort hon ser en :)
    Bloggen vart jätte bra efter sin makeover :) och jag är TOK NÖJD med ljuspåsarna :) Tusen Tack! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hallåj =)

    Jo jag tycker det är jätteskönt att smörja in maggen,stramar ju så i den stackars huden emellanåt =O Magnus jobb för de mesta...mysig stund på kvällen =D!!
    Även om det säkert inte hjälper mot bristningar så inbillar jag mig att huden går tillbaka bättre efteråt om man håller den smidig med mandeloljan =P Värt ett försök iallafall =)
    Ja jäklar va dom kan möblera om i magen,dom kanske är helvilda när dom kommer ut =D!!

    Verkar klarna upp nu =)!! Vi kanske tar oss en tur till Orsa ikväll och kikar på lite bilar =)


    Kram <3

    SvaraRadera