söndag 23 maj 2010

bullmamma...jag? njae!


Det här är faktiskt det enda jag har tagit mig för att göra idag, och så en rulltårta med chokladkräm, som ska med på föräldraträffen på onsdag.
Annars har jag bara gått runt som en zoombie mellan vardagsrummet och köket. Ätit och legat på soffan. Ibland behövs väl det, antar jag.
Jag har ju en full arbetsvecka framför mig på dagis, så det var nån mening med att inte orka göra så mycket den här helgen. Imorgon går vi in i graviditetsvecka 35. Jag får se om jag pallar med att arbeta hela veckan.
Ha en trevlig kväll alla mina kära vänner :-)

1 kommentar:

  1. hej!
    Jag har fått en sån där ljustygpåse av min granne Elisabeth och älskar den. Har äntligen hunnit titta in på dina bloggar och måste berömma dig för hur fina saker du gör, och hur fint du har hemma. Måste ta och beställa några några påsar nu när jag ser att du snart blir mamma. Grattis i förskott förresten. Fina namn ni har valt. H/ Malin

    SvaraRadera