lördag 5 september 2009

Genomskinlig (tex till ficka)

Turkos och mintgrön med mönster

Mintgrön med blommor

Mintgrön med vita prickar

Röd med vita prickar

Svart med STORA vita prickar



Tänkte bara tala om vilka vaxtyger jag har på lager, om det är någon som vill beställa haklapp eller förkläde. Jag var på dop idag och då fick den lilla jäntan en haklapp och ett förkläde (rött med vita prickar) det var populärt, så jag kanske får sy ett till förkläde till en annan tjej som var på dopet. Det känns kul att man kan skapa något fint som någon uppskattar och vill använda!







2 kommentarer:

  1. Jättefina tyger Johanna. Som jag skrivit tidigare så ska jag beställa en när jag vet om det är en liten kille eller en liten tjej som kommer till oss :)
    Hoppas allt är bra och att du har en trevlig helg.
    Kram /S

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna! Vad fint du fixar och grejar hela tiden :) Du vet en sån där du har på väggen som man "hänger tallrikar" på/i vet du vart man kan få tag på en sån här i närheten? Jag måste ha en sån i nya köket :)//ulrika

    SvaraRadera