torsdag 20 augusti 2009

Till Fort Lauderdale Usa...

Stranden i Fort Lauderdale är 11 km lång och vi har 90 m till stranden, dvs bara över vägen.


...ska vi åka i december. VAA har ni blivit tokiga, tänker ni nu va! JAA det har vi! vi tömmer sparkontot och får en rejäl upplevelse för pengarna. Det är ju tre månader kvar tills vi åker, så vi har väl inte riktigt tagit in och fattat vad det är vi ska göra. Peter var till Miami i februari, och den resan åkte han på, för han trodde det var en "once in a lifetime" Så han har lite svårt att ta in att han ska dit igen inom ett år. Men det blir då f¤¤¤n så mycket häftigare än det resmålet vi tänkte från början: Turkiet, på en strand i en vecka. I´m so happy, happy happy!!!


1 kommentar:

  1. Men hej Johanna, va roligt att du har en blogg! (Och att du lämnade en kommentar i min så att jag hittar till dig).
    Det blev dessvärre så att vi stannade i Valbo, jag är riktigt tjock och trött så det kändes som att det räckte, hehe.
    Vilka dösnygga haklappar, ska beställa en när det blir dags för hakklapp för vår lilla.
    Jag tycker att ni gör heeeeelt rätt som drar iväg på drömsemestern. Att resa är ju het fantastiskt! Vi tänkte också göra en långresa till, och dra iväg flera veckor men innan vi hann boka det så blev jag gravid. Så passa på!
    Kram kram.

    SvaraRadera