fredag 28 augusti 2009

Kompaniet stänger på söndag...


Så då måste man ju passa på att se om man hittar nåt fynd innan dess. Kikade in där en vända igår, och då hittade jag ett fönster, en modell som jag letat efter en längre tid (det bruna). Det ser inte riktigt ut som jag vill, men med vitfärg och ett nytt spegelglas så blir Johanna nöjd. Det gråvit dassiga fönstret var väl inget jag behövde men det var så häftigt med de nio rutorna, så jag kunde inte låta bli att köpa det. Kanske det blir att sätta svartvita foton i rutorna, alla rutor var ju hela, så då är det ju synd att plocka ur dem å göra en spegel (som om jag inte har tillräckligt med speglar) Det börjar snart bli ganska fullt här hemma, trots 5rok, så det får väl bli att bygga ut eller hitta ett större hus, haha. Våran dröm är ett stort gammalt hus, med högt i tak, spegeldörrar, stort lantkök, lador på gården och gamla äppelträd, men något sådant hus (renoveringprojekt) har inte dykt upp här i orsa än. Men om det gör det vill jag vara första spekulant. (ler)

3 kommentarer:

  1. Men ååå jag hinner ju inte dit imorgon.. och tomt i kassan också ;) Åå typiskt.. Vi syns nån dag, kram V

    SvaraRadera
  2. Ja du kan du. Du har problem med för trångt, va har vi då?

    SvaraRadera
  3. ja du bettan, du har det trångt som i en skokartong, jämfört med mig. men det kommer lösa sig på nå vis, ska du se. det gör det alltid. pusspuss

    SvaraRadera