måndag 15 juni 2009


Solen tittar fram nu, ÄNTLIGEN! kom precis in, från att ha gått två varv runt huset, Haha det är det enda jag har gjort ute idag. men eftersom regnet avtagit, tänkte jag att jag måste gå ut och titta till växtligheten på gården. Jag har nämligen jobbat hela helgen. Ingenting har drunknat eller frusit ihjäl, förutom att jag höll på att göra det. Brr det var inget skönt ute.

Igår var jag i Tandsjöborg på em, där var det 3*c, snöregnblask, å blåst, tror du jag var nå genomfrusen resten av kvällen? JA!


Idag har jag haft besök av Kevin, mamma och Emma. Kevin är min brorson, mamma är min mamma och Emma är min vän, bara så ni vet! Ni måste få se en bild på kevin, han är den goaste ungen i världen. Hade det inte varit brorsans, kanske jag hade kidnappat honom, men jag har ju turen att få låna honom. Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar