fredag 26 juni 2009

Det har nästan varit en underbar dag idag. I morse fick jag äran på jobbet att åka till Rättvik och besikta forden (en fairline cab) Inget man säger nej till en sån här sommardag. Ett tips bara...man blir solbränd även när man åker bil, konstaterade jag av mina röda axlar när jag kom hem. P följde med och höll mig sällskap, vi lunchade på Fricks. Det som bara gjorde dagen nästan underbar var att bilen inte ville starta när vi skulle bege oss tillbaka till Orsa.
Typiskt!! när man vill hem.
För att göra en lång historia kort....bilen startade...till slut!
På kvällen grillade vi nån jäkla karrè som inte va så god, för att kompensera det gjorde vi en något smarrigare efterrätt. Är det sommar så ska man äta jordgubbar i stora lass!

Magen blir ju skapligt stinn av att proppa i sig grillat mm, så vi åkte ner på campingen och tog en strandpromenad, en perfekt avslutning på en nästan perfekt sommardag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar