onsdag 10 juni 2009

Bra kvinna reder sig själv

Ingen vacker bild kanske, men slutresultatet kommer förhoppningsvis att bli bra.
Började förra sommaren med den här slänten, men tappade inspirationen efter att jag lagt dit duken. Nu har inspirationen kommit tillbaka, så nu är jag ute och letar sten. Det är tur att jag inte behöver större stenar än vad jag orkar bära, för då fixar jag det här projektet själv, utan min karl. Det ska bli ett stenröse, med några växter här och där, Klockvippa "bridget bloom" och daggkåpa för att vara exakt. Jag beställde ett gäng småplantor från Odla.nu, precis som jag har gjort förut, med bra växtresultat. Jag fick 12 plantor för 198kr, billigare än att gå till en handelsträdgård.
Ni fär se en bild till sen när det är klart, och det blir förhoppningsvis den här sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar